La Vie Avec Amusement

土曜日, 2月 11, 2006

為左屋企既皇帝仔轉NICAM

尋日師奶帶烏烏落去姐姐度沖涼剪毛毛。

唔知是否之前一晚我有喺佢面前提起剪毛毛,個衰仔尋日朝早死忍唔肯尿尿。可能想留番喺姐姐度瀨以示抗議。結果師奶頂佢唔順的佢落去公園仔時,一放落地就好似河流缺堤咁。

梁師奶話以後我地討論d敏感野時(例如去獸醫度打針,剪毛毛之類),要用英文;以免佢聽得明而做成困擾。

救命!!為左顧及烏烏既感受,兩母女要轉Nicam!!!

6 Comments:

  • 哈~~~哈~~~哈~~~,笑死我喇,可能佢都識聽英文呢,亞四,我建議妳用日文講會好o的喎~~~~~~~~~

    By Blogger vanannie, at 1:54 午前  

  • wahaha~~~you can't be serious!!!

    By Blogger Salad, at 3:05 午前  

  • SMS should be safe - bet he can't read that! Ha Ha Ha

    By Blogger Shirley, at 6:49 午前  

  • 梁師奶同我講o個陣好認真架。

    如果第時佢將英文associate落睇醫生同剪毛毛,真係要傳紙仔至得喇。

    By Blogger Gloria, at 8:20 午前  

  • 其實本來應該係好舒服既一件事,唔知點解佢一落到去商場行去姐姐度時,成身震到好似柏金遜咁。

    By Blogger Gloria, at 1:52 午後  

  • 哈...哈...哈....難得隻衰仔咁聰明呀!或者佢識多國語言都唔定o架,都係筆寫,SMS,甚至預先e-貓好o的喇。

    By Blogger Christina, at 3:43 午前  

コメントを投稿

<< Home