La Vie Avec Amusement

日曜日, 3月 26, 2006

4晚下來既後遺症:有d失落

好似慣左去紅館返工咁,今晚變得無所事事。
想轉呢個blog個background做流星雨既鋼琴版(encore前放相時既音樂),但始終搵唔到似樣少少既呢首midi。

奶奶借左Charlotte話好睇既日劇Anego比我,煲完4400,都要停一停換口味。










哈,好似講緊我自己!!

女人只要年過30,就有一堆煩惱…輕鬆愉快的單身生活,到底能持續多久?現在交往的男友,會成為未來的老公嗎?等我上了年紀,將過著怎樣的生活?即使是叱吒職場、威風八面的女強人,內心也一樣充滿了焦躁與不安…「anego熟女真命苦」,就是這麼一部真實呈現受到年輕後進信賴、被大家稱為「ANEGO大姊頭」的30歲熟女,在颯颯丰姿之下,卻有著對未來的不安、對戀愛的煩惱,與心底深處不為人知的脆弱…

8 Comments:

  • Anego sounds attractive wor. 熟女真命苦 (couldn't agree more.....) Can I borrow it after you? Got to finish Rain's "Love to Kill" 1st.

    By Blogger Connie, at 12:36 午前  

  • Think should be OK cuz 奶奶actually has 2 sets. Quite funny really.

    By Blogger Gloria, at 1:20 午前  

  • Connie,你借啦,我又買多o左一套呀。

    By Blogger Christina, at 2:31 午前  

  • 好睇既...男主角okay架! 睇完話我知, 我dl 左 佢既SP and DVD 訪問& NG...

    By Blogger Salad, at 4:31 午後  

  • 男主各係o個個後生新仔?我覺得佢似瀧澤秀明。

    By Blogger Gloria, at 9:55 午後  

  • 熟女=single female?

    其實係唔係單身至會咁麻惱呢?我諗每個人都會有煩惱嘅事,人越大就越多嘢煩,結咗婚嘅又有另一set要煩嘅事啫(奶奶同阿丁,請問係唔係呢?)。所以各位single的姊妹們不用太discourage喎,不過結咗婚有煩事起碼有個人分擔吓嘅,不過如果啲煩事係由夫家而來的呢? 

    哈,講到我都好想睇添,可唔可以排最後隊呢?事關我睇得好慢好慢,或者借來dub比較好。

    By Blogger Annie, at 10:08 午後  

  • He is call 赤西仁 from Kattun!

    By Blogger Salad, at 10:28 午後  

  • 套戲其實幾好笑;雖然亦道出一d單身熟女既煩惱。不過我agree結婚可能煩惱仲多!!

    By Blogger Gloria, at 11:50 午後  

コメントを投稿

<< Home