La Vie Avec Amusement

木曜日, 3月 30, 2006

人不如狗

點解咁講?因為當我仲係睇緊8年前買既Sony29吋電視既時候,梁師奶下午已經用皮幾野買左部32吋LCD電視比烏烏睇!!

唔係講笑,真係完全為左個皇帝仔。

因為之前我細佬已經話睇過有d書,講狗仔對眼係睇唔到一般電視;只係睇到一橫橫(好似電視裡面見到另一部電視時咁)。但因LCD電視唔係用顯像管,所以狗仔可以睇到。再加上梁師奶教會義工度有人都話佢隻狗都睇LCD,就更加令梁師奶下定決心。下午同細佬喺apm百老匯買左部Toshiba 32"LCD孝敬個細細仔

睇怕我呢個做家姐既,食飯時可以有LCD電視睇都係靠黐烏烏d金糠咋!!

5 Comments:

  • 咦...唔知貓係咪都睇到LCD電視呢,我地出年都要換數碼電視機喎....

    By Blogger Christina, at 11:52 午後  

  • 到時你隻貓更加唔願離開張梳化!!!

    By Blogger Gloria, at 12:06 午前  

  • 不過我媽媽話我哋加拿大隻貓識睇個普通電視架喎

    By Blogger Annie, at 1:44 午前  

  • 其实我地都吾知道猫狗是否睇到电视,
    只系我地好多时候都一相情愿地以为系咯,
    不过,有个借口买部新电视机咯,
    最衰我屋企无猫猫狗狗,
    吾系我都可以买好多野,米话狗狗要咯,
    当然呢个都要我家老佛爷-我妈妈都喜欢只动物先得....
    做狗几时都好过做人!概叹~~~~

    By Blogger 阿二, at 10:49 午前  

  • 我隻貓有時都呆望住個電視,但唔知佢係咪睇緊o架。
    總之,最幸福都係呢隻梁烏烏囉!

    By Blogger Christina, at 10:46 午後  

コメントを投稿

<< Home