La Vie Avec Amusement

金曜日, 3月 17, 2006

今晚的贈品

Hea到11pm,正想返屋企之際,比呢兩個癲婆call去HSBC(佢地去左過戶),原來櫃員機裡面天花竟然掛住張元暢同依晨既惡作劇之吻海報!阿二眼明手快咁撕左落黎。


我本來仲氣沖沖咁行入去:作死咩!咁遠要我行過黎.........(見到張海報唔識出聲)
然候,
我:嘻,可唔可以幫我同張海報影張相?

5 Comments:

  • 點解有惡作劇之吻海報掛喺HSBC? 我又要撕返張!!!

    By Blogger Salad, at 11:30 午前  

  • 其实呢就吾系贴系hsbc内既,
    系行过某见影音铺出面,贴系街果便的,
    annie见到立即叫我帮手斯落来,
    都好高下,我好怕斯烂巨,
    巨就拉拉声打比阿四。。。
    阿四一来到就闹:作死啊,有咩树啊,叫人行反转头??
    根柱我就讲卷左既poster比巨,巨立即收声,总要拾熟狗头甘话:嘿嘿,可吾可以帮我影张想阿??
    超。。。。总要影左好多张先收货,柜员机罗钱的人都眼超超,有少少比人歧视的感觉咯。。

    By Blogger 阿二, at 11:32 午前  

  • 咁張海報真係好靚呀嘛。

    如果唔係比面元暢,叫我行咁鬼遠,一定媽媽聲!!

    By Blogger Gloria, at 9:44 午後  

  • 真係意外驚喜喎,再行遠o的都抵啦。

    By Blogger Christina, at 10:22 午後  

  • O~~原來如此!!! 咁最後阿四有無收藏到海報呀???

    By Blogger Salad, at 1:51 午前  

コメントを投稿

<< Home