La Vie Avec Amusement

金曜日, 5月 26, 2006

第二餐,回復麻甩本性

放工約左廖太們去利舞台紅螞蟻。

終於可以暢所欲言,完全唔駛顧及隔離枱感受。其實有時廖太聚會有我同Carmen在場,都幾口不擇言,旁若無人架。

Annie剛confirm6月中台灣追van之旅,興奮中;我諗2個月前佢勢估唔到自己會為阿van越洋追去台灣。又係另一"世事無常"既鐵證。

如果今晚同星期一迎囍都係$82-5一個人,咁講真,迎囍抵d囉。

今晚張單又夠Carmen申請紅螞蟻張VIP card嚕。

6 Comments:

  • 最好都係去o的無人識廣東話o既o地方o勒,咁就唔會咁嚇人囉!

    By Blogger Christina, at 3:14 午前  

  • 嘿, 我地似乎都收敛左些拉,奶奶,
    不过又好难哦,讲曾的话题都系...
    XYZ+狗狗+屁屁多,志在讲下笑下轻松下,
    我地都惯晒咯,
    系就系难为左隔离左右的台既....
    不过 - 管他呢....嘿,
    我地开心就得拉....

    By Blogger 阿二, at 10:21 午前  

  • 咦,啊四, 又话影到我有乳沟既???
    都吾见有哦,呃鬼我....
    等我总摆POST添....

    By Blogger 阿二, at 10:22 午前  

  • 阿二,見到少少算啦,因住你個仔喊打阿四呀!

    By Blogger Christina, at 7:14 午後  

  • 下次著低d再影過囉。駛唔駛相手夾少少黎增加效果呀?

    By Blogger Gloria, at 9:41 午後  

  • 好呀,等我幫手~~~

    By Blogger vanannie, at 1:19 午前  

コメントを投稿

<< Home