La Vie Avec Amusement

月曜日, 5月 22, 2006

又愛又恨既迎囍

迎囍呢兩個字,除左烏烏同梁師奶外,都算喺個blog出現率最高架喇。

有時厭唔厭呢回事,好難同平靚正對抗既。

奶奶剛由日本返黎,Carmen又叫做病左咁耐終於都可以出黎見吓人。咪再去呢個百食不厭既迎囍囉。

阿丁好神速地煲晒dKAT-TUN碟同寫真還比我,當然順便比埋在坐都好既Charlotte "LUN一LUN"先啦。睇佢LUN到完全當自己搭枱一樣;加埋奶奶又喺日本帶左dKAT-TUN既靚靚單張返黎,我地對住d相仲好似有興趣過面前d餸!









飯後甜品係奶奶東京空運既黑胡麻菓子"ごまたまご"(Go-ma Ta-ma-go即黑胡麻雞蛋咁解);最過引在個名兩邊讀都一樣,都幾有心思架。其實係一個外面白朱古力(扮雞蛋殼),內裡黑芝麻芯既小蛋糕。唔係太甜,おいしいい!

2 Comments:

  • 你都米话,巨地真系以为我地系饮食男女哦,
    一讲话投诉,态度简直系180度,
    后来又见我地系甘影,听到话饮食男女,
    立即又再180度的改变,前后加埋360度,
    有时你都米话人 - 现实!!!
    有少少激气既,不过未至于以后吾去既,
    始终平靓正既野真系好难抵抗,
    除非找到另一间好似迎喜的地方拉~~~~

    By Blogger 阿二, at 12:31 午後  

  • 唔肯換氣水比我地條女,真係唔識死。廖氏阿二一出,自討苦吃。

    明明6罐可樂比一枝紅酒貴,點解堅持唔比人換?

    By Blogger Gloria, at 11:13 午後  

コメントを投稿

<< Home