La Vie Avec Amusement

水曜日, 5月 17, 2006

Starbucks Coffee Passport









呢本係AIA Starbucks既 gimmick;好似話每間分店都要諗一d自家獨特既promo。而我去得最多既當然係屋企對面呢間啦。

每次買咖啡都有一個coffee sticker(即包裝咖啡豆上既貼紙); 滿25個就換到一本coffee passport。每本都有呢間分店既staff少少既"塗鴉",所以無咁死版。

內業貼上唔同既coffee stickers同埋有列出其來源,特性。其實無乜實用性,貪得意叫做得淡笑啦。

我寧願好似上海或台灣Starbucks咁有d特別些既贈品:Starbucks小tote bag (上海),換領外地tumbler (台北Starbucks Debit Card)。兩地都係統一集團經營,比香港既美心經營既Starbucks有心思呢。

淨係連禮物包裝紙都無,已經比日本店輸九條街啦。

4 Comments:

  • Yeah, I also think the debit card in Taiwan is really cool! Next time I can get your card to same points for you when I visit Taipei...

    By Blogger Salad, at 12:20 午前  

  • 真係要幫o下手飲囉。唔係都唔知幾時至換到d野。

    By Blogger Gloria, at 2:46 午前  

  • 对你来讲,容易拉,日日都起码有一个拉,
    总使帮手既?!
    我想你应该好快就换到一本的....

    By Blogger 阿二, at 4:01 午後  

  • 一本到左手啦,唔係邊有得影。

    charlotte係話幫我去台灣時用o下我張debit card;張野係預先入定錢再慢慢扣數。每入nt1000就1pt;唔同既pt數都有唔同既野換。可過引架。

    By Blogger Gloria, at 9:50 午後  

コメントを投稿

<< Home