La Vie Avec Amusement

火曜日, 5月 16, 2006

珍珠姐,過主啦......

以往打8號可以唔駛返工,會仲爽過自己囉annual leave。但當你九百十萬樣野堆埋黎時,打風放假仲衰過唔放。d野有deadline既,放半日假咪即係自己要開夜.....

下個月中有好囉膽既internal auditor由美國黎,尋日YY姐掟左3大張form要聽日之前填晒比佢consolidate。於是呢兩日我班同事就日日食海鮮大會......聽我不停魚蝦蟹.....

份questionaire都咁detail,可以想像下個月班auditor一定審犯咁審,有排比佢地蹂躪。

頻頻打電話比YY問佢條問題到底想問乜,攪到佢一聽到我咁煩躁把聲馬上話:嗱!怨有頭債有主,你唔好咀咒我先得架。

我唔想打風到,同YY打賭:如果一掛8號佢嬴;只有3號我嬴。賭注係餐日本菜!

4 Comments:

コメントを投稿

<< Home