La Vie Avec Amusement

日曜日, 5月 14, 2006

烏烏Die-Hard粉絲

無錯!!唔係淨係言生至有死忠粉絲,我細細佬都有。

其實烏烏每次落街周不時都好多狂風浪蝶架啦,無論係幾歲行都未行得穩既塞豆靚,定係斯文OL我地都已經見怪不怪。

話說梁師奶樓下有個11-2歲既妹妹仔,對阿烏烏好搭糖。耐唔耐樓下見到都好似蟻漏蜜糖咁唔願走。尋日有見到梁師奶抱烏烏落街:

靚妹:Auntie呀,早兩日我響屋企電視度(指大廈lift的閉路電視),咁岩見到你帶狗狗落街呀。我有d狗糧coupon,但唔知你住幾樓,唔知點比你呀。
(如果烏烏唔係一隻狗,我仲以為係金魚伯伯d屎橋!!)

師奶:其實烏烏食樓下姐姐賣既organic狗糧,呢d優惠券用唔著架(再講左一陣organic狗糧同Pedigree/Caesar有乜唔同;但同個靚妹講呢d野會唔會有d徙氣?)

靚妹:咁我本雜誌仲有d狗玩具coupon架,我可以點比你呀?

於是梁師奶就講左住幾樓同屋企電話比人知喇。

真係同粉絲唔同命;之前有個西裝友一見到烏烏猛話可愛,不自覺出手摸完又摸。結果梁師奶費事個仔比人摸蝕晒,一句"你摸夠未呀?"

4 Comments:

  • 亞四,星媽唔易做o架,學o下o野啦~~


    ha~ha~ha~ha~ha~a~a~a~~~~

    By Blogger vanannie, at 8:08 午後  

  • Ha ha ha! 梁師奶係星媽?!! Gloria 係星姐??

    By Blogger Connie, at 11:46 午後  

  • 哈哈...星媽星姐姐!我諗起數年前同周慧敏去日本做o野時,佢講o既笑話:大陸女歌手那英個家姐叫"那星",老豆叫"那爸",母親叫"那媽"。哈哈哈...唔係粗口呀。

    By Blogger Christina, at 3:56 午前  

  • 好彩佢地一家唔係姓刁!!

    By Blogger Gloria, at 11:28 午前  

コメントを投稿

<< Home