La Vie Avec Amusement

月曜日, 5月 15, 2006

同阿丁曬冷

Annie響深圳抬左咁多KAT-TUN比我,尋日惡補左一日(Real Face單曲MV製作,海賊船Concert同新版金田一[無錯,龜梨和也係第3代金田一])之後,今晚放工約埋阿丁,Annie & Virginia去迎囍曬一曬冷。

奶奶去左日本梳乎,Carmen又病到死吓死吓,所以無平時廖太敘會咁熱鬧。不過Annie已經變心到連訂位都唔記得用廖太(攪到我初頭搵唔到),睇怕遲d都要叫佢一聲吳太囉(嚇然發現,佢尋晚po相竟然用"vanannie"而唔係jerryannie!)

其實家陣坐埋講既都唔係太多言生。我同阿丁呢排好KAT-TUN既"赤。龜"Annie就煲阿Van,Virginia就小美同明道.......我地都叫做貪新鮮感搵新歡,但Annie簡直好似結婚多年至勾二叔咁奇怪。

15 Comments:

  • 亞四,妳好似冇講到今晚見到o個個型仔新郎哥喎~~~

    By Blogger vanannie, at 12:40 午前  

  • 係呀,我登陸亞二叔o的網站,冇理由用jerryannie o架嗎~~

    不過我頭先訂完位收左線之後,真係問返自己點解唔用吳太訂位o架~~~~

    By Blogger vanannie, at 12:42 午前  

  • 個新郎哥簡直非筆墨能形容;影唔到佢張相,點描述都想像唔到咁古惑仔feel既新郎。

    你下次用吳太既話,記住單聲先。

    如果我用"赤西"訂位,會唔會好過份?哇哈哈。

    By Blogger Gloria, at 12:53 午前  

  • 赤西敘會 call 埋我!!!!!

    By Blogger Salad, at 2:02 午前  

  • 咁丁丁咪要用"龜xxx" 訂位?

    By Blogger vanannie, at 2:37 午前  

  • 係龜梨呀,不過我唔知佢家陣好赤龜邊個多d喎。

    By Blogger Gloria, at 7:53 午前  

  • 你地吾好甘多花款拉,我年纪大跟吾切架;
    我以后究竟要跟几多个人的名呢??
    吾该各位:以后定位食饭都系用反廖太拉,
    大家系花心啧, 都吾好甘出面好哦....
    比下面都好挂.....

    By Blogger 阿二, at 11:21 午前  

  • 见到你地出去吃饭, 真系好恨,
    我成个几星期都无出过街了,
    病到连朋友都吾敢见,怕惹你地,
    我老妈子好似已经比我惹到咯,阴公!
    母亲节果日总要我啊妈成日甘服伺我添, 我成个人软晒,除左落床吃粥,厕所,吃药,其他时间都系床上训,基本上个人系晕既....

    By Blogger 阿二, at 11:27 午前  

  • 你嚴重成咁,到底有無睇專科架?

    By Blogger Gloria, at 7:29 午後  

  • Take care ah Carmen...get well and c u soon!!!

    By Blogger Salad, at 12:38 午前  

  • 亞二,不如妳請一日病假比自己好好咁休息啦,如果唔係有排先好番呀~~

    By Blogger vanannie, at 12:45 午前  

  • 我睇完专科拉,
    医生话我今次的感冒菌好厉害,
    引致到我本身闭敏感的而家变成:
    鼻窦炎!!!!
    吓死我....
    不过医生话叫我吾使怕哦,而家吾同以前拉,吾使洗鼻甘辛苦哦,但系我其一老板就系有鼻窦炎,而家完全咩味道都闻吾到,听讲以前系要用棉花由鼻哥窿塞上头顶将些脓/炎症整出来哦,
    吓到我而家傻下傻下甘...
    真系:有得食就好食咯!!!

    By Blogger 阿二, at 7:20 午後  

  • 咁大濟呀。不過真係一次過攪番好佢,費事第時有手尾跟啦。

    By Blogger Gloria, at 10:01 午後  

  • 亞二,咁妳咪有排都未同我o地食得飯囉~~

    By Blogger vanannie, at 12:55 午前  

  • 你幾個花心的女人丫! 咁吳太食飯我係咪唔駛o黎呀?

    By Blogger Christina, at 3:47 午前  

コメントを投稿

<< Home