La Vie Avec Amusement

木曜日, 5月 18, 2006

豬肺唔當造?

尋日lunch同Martha,YY & 佢家姐(本來佢地兩姊妹約左,我同Martha純粹搭枱)去西苑食。

因為呢兩日YY一聽我電話,比我劈頭一句"頂你個肺"問候得太多,話點都要飲番d招牌豬肺湯補一補。點知平時餐牌上一定有既"杏汁燉豬肺"竟然換左。

我第一時間懶叻咁話:或者呢排豬肺唔當造呢?

YY望住我一呆,都唔知點比反應我Martha已經話:植物就話有季節性啫,豬肺都有?!唔怪得知Kenny話,除左公事要聽Gloria之外,其他野唔駛聽!!

熟悉我耐既,就會知道我既優點(或缺點)係,將唔肯定既野用好肯定既語氣講出黎。唔清醒既人會比我攪到半信半疑,但心水清d既會知道,有好多時我都係廢噏既!

2 Comments:

  • 所以我几时都话啊四:
    好人比你激坏,
    坏人比你激死!

    By Blogger 阿二, at 2:27 午後  

  • 一時口快快o者。

    我好多時都係講左至知有語病架。

    By Blogger Gloria, at 10:01 午後  

コメントを投稿

<< Home