La Vie Avec Amusement

水曜日, 5月 24, 2006

惠氏魔豆

家陣marketing諗gimmick真係越玩越刁鑽。奶粉部竟然連d妹妹仔玩意魔豆都出埋;長出黎既魔豆一面會有WYETH logo,另一面有Alpha protein奶粉既icon (阿媽抱阿B)我諗係代表孕育成長既concept掛。

Debbie呢株已經唔駛幾日就萌芽;聽講惠氏有一同事種到棵野上到天花咁高;令我聯想到童話中生到上雲頂上既樹。

5 Comments:

  • 唔係呀,係competitor。

    By Blogger Gloria, at 10:57 午後  

  • Kawaii so~~~~

    With your Wyeth logo!?!

    Happy Growing la...

    By Blogger Salad, at 1:35 午前  

  • 容乜易會變o左"Little Shop Of Horror" 入面o的植物咁呀!!

    By Blogger Christina, at 1:45 午前  

  • 我覺得個idea幾好,起碼無咁"行"先啦。

    By Blogger Gloria, at 2:10 午前  

  • 我觉得好恐怖哦,
    都吾得意既,有点令我想起魔豆的故事,
    如果家中的豆豆生得甘拜下风高,
    会否很吓人的呢?

    By Blogger 阿二, at 3:32 午後  

コメントを投稿

<< Home