La Vie Avec Amusement

日曜日, 5月 28, 2006

Hairdo的售後服務

兩個月前電的負離子唔多掂,加上天氣潮濕,把頭髮更加不受控制。

今日本想去修短d同焗油,但髮型司川島裕美聽到我講上次電負離子後一星期內已經鬆及捲,佢話可能係用左隻無咁傷頭髮既mild藥水所致。今次唔收錢再幫我用多次mild藥水補電直前面及頭頂嗰撮。

雖然比預期坐得耐左,11am攪到2:20pm,但起碼唔駛我再忍把死人捲髮4個月至可以再攪啦(本來負離子係唔應該密過半年一次架)

雖然Hairdo整chemical唔算平,但佢令我覺得舒服;有時真係花錢買service架。

3 Comments:

  • 无既,有时服务真系会令人觉得想反转头的,
    尤其系服务行业,呢样野好梗要,
    啊四你又最怕人蠢同烦,
    我相信你基本上都可以跟巨一世咯,
    如无意外的话....
    贵呢,其实系有道理既.....

    By Blogger 阿二, at 10:18 午前  

  • 都未必一定唔轉既;只係佢比我以前剪開既Headquarters & HAIR都平,service算係咁(無咁寸先啦)

    By Blogger Gloria, at 7:12 午後  

  • I also go to Hairdo for my hair...thanks for Gloria's recommedation! For its price, I think their service is excellent! They serve coffee, tea or water, offer Neck&Shoulder massages...People at Il Colpo even more "inch" la....

    By Blogger Salad, at 1:17 午前  

コメントを投稿

<< Home