La Vie Avec Amusement

金曜日, 6月 09, 2006

6+4 = 9?

本來想去天樂食乾炒牛河,但越約越多人,結果9位廖太們去左老地方:皇室堡迎囍。

9個人叫左一個6人餐+4人餐;而且食得晒!證明一堆女人既食量,真係唔可以睇小。

其實而家坐埋都反而好少講言生,Annie滿腦都係Vanness我同阿丁就繼續KAT-TUNVirginia就好明道(咦!!)......不過大大話話都識左3-4年,唔追星都會耐唔耐泡頭update吓近況。

講真,我見班廖太們仲多過見自己d大學同學呀。而且家陣連Connie,Annie & Charlotte都同班廖太熟落左,約出黎唔駛分咁多次添。

6 Comments:

  • 亞四,真係好難得咁齊人,我覺得好開心喎~~~ (如果寶寶,dayday,jackie 同埋 lionna都可以出埋o黎就好喇)

    By Blogger vanannie, at 1:42 午前  

  • I am off Monday ah! Then the following week's Tuesday, and the following following Wednesday ah...................

    By Blogger Salad, at 3:34 午前  

  • salad,下星期一好似太密喇,不如我約佢地再下個星期二先。

    By Blogger Gloria, at 9:58 午前  

  • 我地哦,你古惹少啊?!
    分分钟劲过班男人架...
    未够12人吃成围都面不该容.....
    总要甜品押后, 真系"开玩笑"...

    By Blogger 阿二, at 11:58 午前  

  • "咦"...係話明道唔Dim...台灣靚仔大有人在

    By Blogger Salad, at 1:41 午後  

  • Viginia, 雖然廖太們都唔係點好明道,不過情人眼裡出西施既。

    By Blogger Gloria, at 2:15 午後  

コメントを投稿

<< Home