La Vie Avec Amusement

火曜日, 6月 13, 2006

超低能

真係諗番都有d瘀。

話說早兩星期見到Cici (舊同事對孖妹Cici & Didi中既大孖) MSN messenger個名有d好古怪既字“・$40”,“・$30”

我本來都無乜點理,以為係d細路既暗號。

點知過幾日竟然見Clara個MSN都出現呢d野“・$13”, “・$1”

我諗會唔會係家陣電視一d潮既Code,而我因為唔多睇電視所以咁背。食晏時問左Martha & Debbie都無人知。於是......鼓起勇氣打電話比對孖妹直接問個究竟。

接電話既係細孖Didi,

我(吞吞吐吐):Didi呀,Gloria姐姐有d野想開口問你成個禮拜架啦.....

Didi(見我咁凝重,有d驚):乜野呀?

我:你MSN個名嗰d“・$40”,“・$30”係唔係有乜特別意思架?家陣呢d符號潮咩?

Didi(忍住笑):唔係!Gloria姐姐你如果download左某個新software,就會見到呢d其實係一d顏色公仔黎架。

我(汗,用狂笑遮掩尷尬):哇哈哈哈........

3 Comments:

  • 你又真系...几鱼既....
    你见到鬼画符就知道系因为你的版本同人地吾同拉,死野啊,又罗来比小朋友淤咯,阴公..

    By Blogger 阿二, at 10:03 午前  

  • SO...What kind of software is that? You downloaded now?

    By Blogger Salad, at 3:13 午前  

  • 無呀,都太瘀到我唔敢問落去。

    By Blogger Gloria, at 7:39 午前  

コメントを投稿

<< Home