La Vie Avec Amusement

土曜日, 6月 10, 2006

同烏烏既二人世界

梁師奶下午去天主教d牧靈班上堂;家陣佢每星期都會有幾次探訪,仲多節目過我呀。做義工識多d人,都係好事黎既。見多d其他人既個案,就唔會咁多埋怨喇。

結果,佢驚阿烏烏一枝公喺屋企悶得滯,叫我早d過去陪吓佢喎。其實佢至係梁家既一家之主,我同梁師奶都係佢既阿四咋。

佢就嘆啦,得閒就懶洋洋咁趴喺地訓晏覺。到時到候我就要餵佢食結齒骨。佢簡直當舊骨係寶咁立刻擔返去個私竇度,搖頭晃腦咁享受佢既"下午茶點"。
好一個週末,就同呢位帥哥度過!

6 Comments:

  • WuWu 好 cute ah!! I like this set of pics better than the previous ones.

    By Blogger Connie, at 12:50 午前  

  • 有d動感呀嘛。難為我趴低黎影佢呀。

    By Blogger Gloria, at 12:54 午前  

  • 梁小狗果然大個成熟左,
    越來越有梁家的成員風範,
    就係:我行我素,話知你....
    有機會吾該帶埋細細佬出來玩拉

    By Blogger 阿二, at 1:08 午後  

  • 等梁師奶再出外時你地入黎打邊爐好過啦。佢衝唔出將軍澳架。(的士費出香港島,講笑咩!)

    By Blogger Gloria, at 3:06 午後  

  • 好ah! 打邊爐is my favourite. Let me know when you can find a date :-) Will Wu Wu be scared by so many strangers?

    By Blogger Connie, at 12:12 午前  

  • 唔會,佢有乜狂風浪蝶未見過呀?平時落去行街街d妹妹仔咪仲狼。

    By Blogger Gloria, at 12:28 午前  

コメントを投稿

<< Home