La Vie Avec Amusement

月曜日, 6月 26, 2006

熱帶女郎 - 阿路

約左成兩個禮拜,今日至就岩同阿路Pizza Express食個晏catch up吓。

哇,雖然係熱啫,一見佢坐低我係女都忍唔住昅多兩野。露肩花裙仔加個新電既中爆炸頭,如果我唔係身處高樓大廈既太古坊,仲以為去左夏威夷度假添。

而家同佢食飯都唔會再講追星架啦,8成時間都係圍繞住佢份工。又因為佢地做sourcing既,同我呢個成世人只知道西藥既井底蛙,性質好唔同;聽d唔同field既野,有時都擴闊自己既圈子啦。

追星呢幾年既得著唔係見過言生幾多次,而係識多好多唔同層面既朋友就真。

食完出黎時Carlos個死仔對眼先哨到阿路,先至見到隔離既我。仲叫我得閒學吓咁著返工,比d驚喜班鄉親父老。我驚真係有咁既一日,班友以為我失心瘋,的我去驗添呀。

7 Comments:

  • 我人係太古坊....個心係夏威夷嘛....
    生活苦悶,比d剌激大家開心下.
    聽日搵人過黎我度收野(我公司超麻煩丫出件..)
    or下星期再catch up. ok?

    By Blogger nonoprincess, at 11:40 午後  

  • 叫你學似阿路甘著得清爽些嘖,
    吾叫你突然著到阿路甘哦,
    淺色些衫米得蘿,
    你米一係就吾驚喜,
    一係就驚喜到嚇死人果隻哦...
    我棣年紀吾細拉,吾嚇得嫁,
    做返你自己不過夏天都係淺色為妙...

    By Blogger 阿二, at 11:46 午後  

  • 亞路??數月不見,真係如同陌”路”呀!越來越靚,o係街見到都唔認得喇!

    By Blogger Christina, at 12:05 午前  

  • Gloria 著淺色衫?? 真係 mei 見過...

    By Blogger Connie, at 12:19 午前  

  • 亞路~~~
    比我o係街撞到妳都唔認得喇,咁靚女!!!

    By Blogger vanannie, at 1:41 午前  

  • 無問題呀,靚女;聽日叫人黎收野。多謝晒先!!^^

    By Blogger Gloria, at 1:41 午前  

  • 繼烏烏後,又一人見人愛,車見車載。哇哈哈!!

    By Blogger Gloria, at 1:43 午前  

コメントを投稿

<< Home