La Vie Avec Amusement

金曜日, 6月 23, 2006

幾豪既Lunch

公司樓下新開間「中國湯」堂食。同事們都有幫襯佢地既速遞湯水成幾年,新屎坑點都會試吓啦。

一坐低,就有一個貌似後生版王敏德既竹昇話有dOff The Menu既好野介紹比我地:竟然係一塊有Martha塊面咁大既鮑汁扣花膠扒。連老火湯加白飯都係$98。用刀叉黎切花膠做午餐又幾新鮮喎。結果我,Martha & Debbie3條女都叫左呢個「哥仔推介」。因為呢個係佢地試菜既menu,所以做左幾份咁大把。我地都已經同佢掃晒嚕。Martha仲話食到臨尾覺得個口好膠添;有無咁誇呀?

不過YY & Gladys叫既羊膝都好似幾掂喎。

最好笑就係出去碌卡埋單時個竹昇哥仔至拎部卡機出黎插電,唔通我係第一個碌卡既?見佢同我講中文咁辛苦,真係想叫佢不如轉台啦;反正大家都係英文人。

2 Comments:

  • 你米同巨讲英文咯,
    巨一定感谢你到五体头地拉...
    以后有咩好野都会预埋你的拉...

    By Blogger 阿二, at 9:38 午前  

  • 作死你麽,中午都吃得甘豪,
    真系吾底得要话下你,
    人地好多地方啊吃得既野都无啊,
    最重要系,无我份呀麻....
    成块面甘大块既花胶哦,
    无话个嘴浆住拉,根本连个胃都浆埋一份都似..

    By Blogger 阿二, at 10:49 午前  

コメントを投稿

<< Home