La Vie Avec Amusement

火曜日, 6月 20, 2006

埋身肉搏

尋日stocktake只係我被蹂躪既序幕,今朝仲要print一大疊supporting親身行過去惠氏Lincoln Office用左個多小時同個auditor解話。因為我地同裕利既瓜葛比較複雜;somehow箇中details班finance既同事又無心裝栽,結果要我出面花一大番唇舌至大到個auditor唔再糾纏落去。雖然好耐無人肯同我講咁耐英文,過足引,但有時講得唔好仲可以快d洗走佢地;太流利只會引發更多問題。

唔好以為咁就收科,臨放工都仲要比我地Financial Controller問裕利Contract既細節。大佬,free goods & promotional discount佢地finance無理由連個做法都一d概念都無掛;比auditors銼先至黎問我呢d基本野。

學我秘書Debbie今日食lunch時話齋,我真係要好好保重身體;有d乜野冬瓜豆腐,好多野都會變成一個迷。

返到屋企check voicemail又再聽到聽日既節目:Media Accrual。真係望佢地audit埋星期四快d走。

廣告公司問題唔會大,不過睇怕我地同裕利點都會有手尾跟喇。又改procedures,好難怪人地封我地惠氏為「頭號麻煩」啦。

3 Comments:

  • 上星期五已經點過一次架啦,就係咁至死。

    不過佢地倉既運作,真係有d問題架。

    Auditor今日問既,唔只inventory,而係我地同zuellig既contract本身。其實finance班友以前一向由得我地自生自滅,而家人地叉到至發覺自己對我地既運作所知甚少。

    唔係全部裕利錯晒既。

    By Blogger Gloria, at 1:41 午前  

  • 阿四你地平时有甘耐风流就有甘耐折堕咯,
    哈......死未.
    一次AUDIT玩残你地,嘿嘿

    By Blogger 阿二, at 10:50 午前  

  • 好多做野唔正路既都好驚internal auditors架。聽講南美我地有個finance頭頭比拉去坐監啦。

    By Blogger Gloria, at 10:07 午後  

コメントを投稿

<< Home