La Vie Avec Amusement

月曜日, 6月 19, 2006

Zuellig Stocktake

自上年10月stocktake攪到一鑊粥之後,今次去之前真係有d驚唔知佢地會比d乜野有驚無喜既surprise我。

Lunch後同Hudson哥的落小瀝源既裕利倉。班auditors仲早到左添。

兩個落倉既女auditors都係中國人,一個based in US,另一個上海黎。加埋香港finance帶佢地去既Wylis,一行5人加2個倉既兄弟,浩浩蕩蕩咁做呢個random stocktake。基本上我地事前完全唔知佢地會抽邊個lot黎點。而且我地無停單,所以倉係繼續打單執貨,都會令件事更複雜。

結果,有兩個items實貨比inventory report上既數多左幾枝。我嘗試避重就輕地幫佢地解畫,但哥仔既解釋有d老實不過就越描越黑既感覺。

唔知佢地返去會點寫,見招策招啦。反正聽日仲有d其他既report要拎過去解話。

雖然有d亂,不過今次同陳生夾得比上次好;起碼唔會返到黎喺個blog度媽聲四起先啦。

2 Comments:

  • 总之见到AUDITOR都头痛,
    一个字:烦.....

    By Blogger 阿二, at 3:06 午後  

  • 其實佢地個倉將惠氏同裕利貨放埋一齊,係有問題架。雖然logistic既角度first-in-first-out係要咁做,但violate我地惠氏sop。睇怕如果我同自己financial controller講唔掂,要同陳生度一度。

    By Blogger Gloria, at 10:12 午後  

コメントを投稿

<< Home