La Vie Avec Amusement

金曜日, 6月 16, 2006

扮蠢

Carlos成日話只有兩種女人受歡迎:

1. 真係蠢既女人
2. 唔蠢但識得扮蠢黎取悅自己件佬既女人

雖然我唔係屬於絕頂聰明類(瘀爆既案例,我班同事最清楚),但點都唔會歸納入第一類。

至於第二類,係自己不屑去做。試問要扮演一個有違自己本性既角色,偶一為之就得,點可能長時間做架?我覺得兩個人相處最緊要係自然,如果要咁樣至能sell到自己出去,我寧願過年過節寂寞d,都無謂為左幾日,而要自己一年365日做另外一個人咁唔化算。

獅子座只會為自己而生活。

4 Comments:

  • 我反而覺得兩個人最好係對等關係,我駛氹黎氹去。

    真係夾既,做番自己就係最舒服。長時間要氹另一個人,做得一時,都做唔到成世啦。

    哈哈,或者就係我有咁既執著,至唔得d佬既鍾意。

    By Blogger Gloria, at 10:39 午後  

  • 我一定吾係第一個拉,我又吾蠢既,係哇???!
    第二個我又做吾出,扮蠢哦,真係"開玩笑",
    我懶醒就會....
    所以你第話我究竟係蠢定醒阿???
    我覺得自己叫獨立囉,獨立的女人真係好難扮蠢扮嬌俏的呢....

    By Blogger 阿二, at 9:37 午後  

  • 所以獨立既女人咪註定唔受歡迎囉。

    By Blogger Gloria, at 9:53 午後  

  • Another point of view: a person will become dump in front of the loved one. It's automatic, not pretending to be.

    By Blogger Annie, at 10:33 午後  

コメントを投稿

<< Home