La Vie Avec Amusement

水曜日, 6月 21, 2006

大食漬

今晚比梁師奶飛,call左Connie出黎陪我食飯。Annie又臨時甩底,睇怕佢忙裝修已經一頭煙,近排都唔會泡頭架啦。

兩條女去左紅螞蟻。好似患左大食漬咁叫左3-4人份量既野,而又食得晒至得人驚:

牛油果海鮮龍蝦汁幼麵,冬菰腐竹酸菜米粉,生煎籮蔔糕,炒雜菌釀白玉瓜,再加個兩人份既薑汁疏乎里。

我都好佩服自己可以隊到咁多野。

話題成晚圍繞住身邊朋友既婚姻問題。真係我識既朋友中,只有兩對係結婚後無問題;呢個數字都幾discouraging。見到咁多唔開心既例子,邊個仲想結婚?

8 Comments:

  • 又真係好似大食左D......Jeffrey 都話好得人驚.....

    By Blogger Connie, at 2:29 午前  

  • 平時廖太4個人都係食咁多野咋;最多咪叫多個甜品。

    不過有節,好抵就真。

    By Blogger Gloria, at 2:33 午前  

  • ar u kidding???
    4位廖太边够吃啊,我地有几大吃大家都知道架,
    闲闲地都可以叫到成抬送都面不改容,
    9人吃12人餐,6人叫个四人餐+六人餐都系甘清拉,唷,使乜惊啊,大大都杀得晒...

    By Blogger 阿二, at 10:54 午前  

  • 有時女人既食量,分分鐘堅過地盤佬!

    By Blogger Gloria, at 10:08 午後  

  • 早知搵埋我啦,我今晚得閒o架。

    By Blogger Christina, at 11:30 午後  

  • 尋晚黎架奶奶,我過左12點至寫呢篇,所以你以為係今日咋。

    By Blogger Gloria, at 1:01 午前  

  • 個牛油果海鮮龍蝦汁幼麵~~I like wor~

    By Blogger Salad, at 1:38 午前  

  • Oh, I see, I see.

    By Blogger Christina, at 3:20 午前  

コメントを投稿

<< Home