La Vie Avec Amusement

水曜日, 6月 21, 2006

繼續被蹂躪

佢地好似一班問題中坑咁,要幾刁鑽,有幾刁鑽。

其中有個黑妹對我地同裕利份contract特別有興趣。衰到bypass finance直接打電話黎問我點解佢地既commission唔包埋promotion discount。奇就奇在,我尋晚至比香港既Financial Controller問同一個問題。個黑妹send Email黎又無cc Finance任何人,擺明係想對吓我地口供夾唔夾大家都係惠氏人,駛唔駛玩到咁賤呀?!好彩我地一向都係講事實,誰怕誰!

真係難為YY呢兩個星期日日被佢地糟質。聽晚送走佢地真係要放返自己兩日假啦,有乜手尾跟都充番電至算。