La Vie Avec Amusement

木曜日, 9月 28, 2006

同隻蟹搏鬥左半粒鐘
本來今晚9-10pm有個美國host既Webex Telecon,但因為唔係太直接關我事,都係比Annie引誘到寧願出黎食飯,荒廢事業.....哈哈哈哈哈。

阿丁都好神心由天水圍出黎陪我地癲。三條女去駱克道東園,叫套餐又太多,唯有散叫。其實我地整左隻片皮鴨都真係有d變態,淨係幾塊餅皮落肚都飽左半啦。

大閘蟹出爐,Annie呢個"蟹痴"當然唔會放過。$38一隻有4兩多;比起去年既迎囍,東園呢隻d膏算靚d。不過我自問真係唔多鍾意食蟹,因為每次人地食完晒抹手,我都仲同隻蟹搏鬥到難捨難離。食完唔飽,對手都攰啦。

同場加送犯眾憎既大Joe(倪震);撻住對涼鞋,一附麻甩相。

6 Comments:

  • What? 三個人食一隻片皮鴨+大閘蟹??真係有d....變態....dim食ah???

    By Blogger Connie, at 12:13 午前  

  • 係呀,飽到上心口。不過annie食得好開心囉。我就覺得咁多油,有d得人驚。

    By Blogger Gloria, at 1:11 午前  

  • I like 蟹膏 very much (yummy ah!), but dare not to eat too often. Very high in cholesterol ma!

    By Blogger Connie, at 1:50 午前  

  • 妳唔好嚇人啦,隻片皮鴨得層皮咋,唔係好大隻,係食隻大閘蟹食得太耐先覺得飽o的,而且仲飲左咁多茶添。

    不過話時話,隻蟹咁靚,真係有o的喜出望外~~~

    By Blogger vanannie, at 1:58 午前  

  • 原来真系去左食蟹啊...
    哈,但好正啊,又平又大又多膏...
    我下次地闲去吃先....

    By Blogger 阿二, at 12:50 午後  

  • 唉~~~~見到都流口水,可惜…我冇得食>"<

    By Blogger Wheati, at 7:26 午後  

コメントを投稿

<< Home