La Vie Avec Amusement

土曜日, 10月 14, 2006

Who Moved My Cheese?

一個朋友剛同認識左20年既老公簽字離婚,猛問點解一個人可以變成咁?一段20年既感情點解會走到唔簽字唔得既地步?

其實唔只係別人,自己每日都在轉變中;只不過我地只會望見其他人既問題,而好少會自我反省。

唔好話20年,13年前初返黎香港既我,同而家既我,基本上都係兩個人。以前我會為一段失去既感情而難過,而家只會悶悶不樂三數日,生活如常。環境同經歷會改變我地既思維;而家諗番當年既自己可能好傻,但當年有限既年資只會做出當年既選擇。所以發生左既野,只會變成歷史;我地亦都會從自己既錯誤中有所得著。

自問係一個向前望既人。當有事情發生時,我地應該問自己:

"Given this situation, what options do I have? What is my best option?"

而唔係問點解。因為無論係乜野原因,事實已經演變至此,作為一個成年人,我地應該學會Let Go and Move On。

我唔係冷血,而且記性絕對好過好多人。但記得一段過去既事,同沉溺過去係兩回事。

呢本書雖然係講change management in workplace,我亦都未正式讀過,但佢當中都有一套做人既哲學:

Change is not something to be feared but rather to be accepted and put to good use. Everyone is in competition and only those who adapt to the situations will be able to gain the cheese in the end.

Mice, being simple minded and not very smart, do not get hung up emotionally when things work against them, they just move on. Humanity has its flaws. Emotion is one of them.

Change is a way of life. I have accepted that I will never get comfortable. For each time I do, the situation changes. Change can be a blessing or a curse, depending on your perspective. The message of the book is that all can come to see it as a blessing.

9 Comments:

  • 如果每個人都接受到"轉變'或者"改變"呢個人生o既過程,咁就唔會出現咁多奇難雜症喇。

    By Blogger Christina, at 3:46 午後  

  • Awareness is the first step of self improvement.

    未必人人與生俱來做到,但學囉。學懂"放手",已經可以解決好多問題。

    By Blogger Gloria, at 4:40 午後  

  • 環境同經歷會改變我地既思維..this is so true. I used to be a very dependent person, but now I can say that I really enjoy living alone. What you have nobody to rely on, you will learn to take care of yourself and get used to loneliness.

    By Blogger Connie, at 12:22 午前  

  • 習慣左依賴,個人就會越來越倒推。就算係女人,都唔應該認為有人可以依賴係一件值得自豪既事。

    好似梁師奶咁,19歲就嫁左比阿梁生;事事依賴。家陣既思想,有時真係同d靚妹無疑。

    烏烏仲識睇人眉頭眼額過佢。

    By Blogger Gloria, at 12:40 午前  

  • 對呀,尤其是女性,真係唔可以養成依賴。

    By Blogger Christina, at 3:06 午後  

  • sometime we gain from let go.

    By Blogger nonoprincess, at 6:34 午後  

  • 正確,
    當初我離開7年男朋友的時候,
    都以為天會塌下來,怕自己捱不過,
    結果系,我比以前更加清楚自己要D乜,
    感情既傷痛需要的只有兩個字:時間.
    祝福呢位朋友,重新振作,開始新生活...

    By Blogger 阿二, at 8:46 午後  

  • 好似梁師奶咁,19歲就嫁左比阿梁生;事事依賴。
    梁師奶都叫有福...事事依賴都要有運預到個肯承擔既男人..頂到咁多年..
    唔係人人都有福份..
    家下d男人, 你電話打多兩個,走都走唔切...

    By Blogger nonoprincess, at 11:11 午後  

  • 家陣d男人,大部份都無擔當。指意佢地,不如靠自己實際d。

    有時只係為左要fulfill佢地d無聊大男人心態,其實表面越大男人既人越自卑。

    By Blogger Gloria, at 12:23 午前  

コメントを投稿

<< Home