La Vie Avec Amusement

金曜日, 12月 08, 2006

另類聖誕節目

早幾日梁師奶已經問我:你25號有無約人?
(心諗,你24號都飛甩我去報佳音,唔通又叫我咁大個女自己搵節目?)

我:未知呀,家陣至月頭,邊有咁早約?

師奶:不如幫教堂手,我地下午有賣物會須要人手。

我:...........

今朝再打電話黎follow up。

師奶:你幫完賣物會要負責湊阿仔仔(即烏烏)落街疴屎喎。

我(不耐煩地):得啦!

師奶(得吋進呎):其實,如果你真係無約人,夜晚同埋我地去帶d弱智小朋友睇燈飾仲有意義啦。帶佢地出街要好多人手,因為有d活躍到跳吓跳吓,好容易走失。

我(目定口呆):呢d似精神病多過弱智喎!

大穫,我連對心智正常既人都無乜耐性,真係怕會忍唔住喝佢地。

第一時間拖埋同樣聖誕百無聊賴既Annie落水,多個朋友坐鎮可能我無咁燥。

7 Comments:

  • 吾系呀,你会去做义工???
    总要系对住班有问题既小朋友,
    会否比你吓蹭架?
    你边有耐性啊,你阿妈又系玩你成分居多.
    哈,早知你话约左人拉....

    By Blogger 阿二, at 4:11 午後  

  • 咁我真係無人約,都無理由呃佢既。

    最怕到時撞到惠氏同事,佢地一定會對我刮目相看(但唔知我其實悶到想死)!

    By Blogger Gloria, at 6:30 午後  

  • After this, you will find that 心智正常既我地 are not that bad wor. Then maybe you will have more 耐性 with us. A good training exercise for you. Hehe!

    By Blogger Connie, at 1:01 午前  

  • 我真係驚會當街喝鬧佢地!!

    By Blogger Gloria, at 1:24 午前  

  • 阿四,你今年聖誕節過得好有意義啊,俾人睇o下呢位平日生人勿近o既姐姐幾咁有愛心!不過呢千祈咪教o的智障小朋友去"搾水"呀!

    By Blogger Christina, at 1:37 午前  

  • 哈哈,可能佢地經過今年聖誕後,學多好多粗口添呀。

    By Blogger Gloria, at 1:52 午前  

  • 平日生人勿近o既姐姐....hahaha....

    By Blogger Connie, at 2:21 午前  

コメントを投稿

<< Home