La Vie Avec Amusement

水曜日, 12月 27, 2006

謙記吉祥閣

新開既分店,位於鵝頸橋附近。









裝修無疑新d,但地方細過老店。價錢好似貴左,我同Connie & Annie3條女,醬油加碟花生都收我地$51!咁當然佢既醬油架係幾好玩。









因為怕熱氣,我地都係選左個"大澳蝦乾清湯底"好在(都唔知其實算唔算好)碟頭勁細,可以叫多幾碟。無仔在場,當然係少肉多菜。同Connie隊左兩枝大啤,唔係因為個啤妹索(in fact佢有d扒樣),但條女唔hard sell兼頻頻幫我地斟酒。

料就算新鮮,服務態度亦都算好。不過如果我地無叫d特別野都過$200 per head,打邊爐真係有d貴囉。

4 Comments:

コメントを投稿

<< Home