La Vie Avec Amusement

火曜日, 12月 26, 2006

唔識主角既生日Party

Ellena姐約左我夜d出黎飲野,有兩場比我揀,早些少既尖咀同午夜後既老銅,做左一日義工點都要返去換件衫同個妝,我揀左夜d第二場。

1am去登龍街永光中心10/F既TT Pub。

最抵死係電梯內撞到上海LB(我地大陸用既廣告公司)既account director Paul Chan。呢條友去年第一次見時,已經講左好幾次話應該識得我(我自己就全無印象),只可以話佢可能係某d場合見過我;但誤叫我做"Grace"就真係抵鬧。









基本上係一個生日party,主角Martin包左場;入場位位$280。場內9成既人都係唔識既,只係識Ellena同上次BBQ幾條女。不過呢d環境識唔識根本唔係重點,因為大部份人都係會走埋黎大家交換個名就傾得兩咀。聖誕係咁意都有玩交換禮物,我抽到既係邊個送就更加不得而知。

成晚玩得最多係"幸運骰"同"龍蝦枚",隊既清一色威士忌溝綠茶。

Ellena其中一個朋友仔唔見左部手機,擾攘多半粒鐘,走既時候都4am喇。