La Vie Avec Amusement

水曜日, 12月 13, 2006

Farewell Gary









Serve左我地好幾年既廣告公司高層Gary(卡生既前上司)做到今個星期。左佢地條team下午飛的出銅鑼灣民安中心「花杯」食日本野同佢餞別。

落雨濕濕,佢地架的士上得東廊都出事啦;結果我地等左大半粒鐘至到。

本來想叫番上次食過既刺身定食,但等左幾個字都係黎錯左雜錦魚生飯;為免要再等多既個字,唯有硬哽。

咁多個之中我只係同Ebby比較熟,最多Gary耐唔耐答幾句咀。Daisy亦都比較靜。哈哈,我諗成間房只係聽到我把聲......

返到公司都差不多3pm,好彩公司人唔多,無咁礙眼。