La Vie Avec Amusement

月曜日, 12月 11, 2006

迷惘與混亂

好友Gigi個妹阿菁今日結婚,走馬上任臨時答應做姊妹。

全日都係在迷惘同混亂中渡過。









9:30am入到大埔元嶺村,第一次見到今日唯一既另一姊妹Rachel;佢都唔好得幾多,早我一日星期四晚至被拉伕。兄弟都係通知左一個禮拜咋。大家完全唔識對方,好似一班陌生人,來自五湖四海,rundown無人清楚,乜野都無預備。









我都算好啦,叫做見過張帖,有d派唔切要Scan左張帖(連張餅卡都scan埋)Email出去。其中有d更連帖都無,只收到SMS自己蒲頭。

大家好多時都唔知發生乜野事,難得當事人兩位又對所有混亂處之泰然;好多時我地旁人仲急過佢地。

更多相在MSN space: http://glorialeong.spaces.live.com/

5 Comments:

  • 點解咁無預備都得?忙到結婚都唔得閒搞?而家o的人早早成一年前就寫定計畫書喇!

    By Blogger Christina, at 1:41 午前  

  • 寄得切先得架。我都係第一次咁扶碌咁做姊妹。

    By Blogger Gloria, at 9:04 午前  

  • 都系第一次听到甘混乱既婚礼,
    之前我做伴娘的一次,个新娘一早有晒RUNDOWN,详细到有成6张纸,几点都写埋出来,都搅到癫癫地,
    而家你地好似大家都自动波甘,完全无安排哦,
    真系佩服一对新人...

    By Blogger 阿二, at 2:04 午後  

  • 後生o既得啖笑,老人家就會唔高興喇。

    By Blogger Christina, at 10:25 午後  

  • 我地大家都緊張過對新人,不過最怕係一個緊張一個滋油,如果兩個都係咁"煮到黎就食"既話,就無問題既。

    By Blogger Gloria, at 10:38 午後  

コメントを投稿

<< Home