La Vie Avec Amusement

土曜日, 12月 09, 2006

證據









早兩個星期開始喺屈臣氏放Centrum Top Shelf display時已發現,週末佢地會將自己d優惠message遮住我地。唔係淨係對我地係咁,所有top shelf都遮。

講真,我地有比幾皮野display rental買呢個棺材山地位成個月,當中包左呢塊牌架嘛,理論上個store manager咁樣搵野遮住我買左既位,絕對於理不合。上次我見到時就自行將佢地張紙拆落黎,等人地見番"買善存送飯盒"既message。結果返去比余經理教訓,因為有可能會比個store manager投訴;就算我係惠氏既Commercial Manager都無面比。寧願我下次再見到時影張相比佢地send去寫字樓投訴。

好,今日比我喺合和屈臣氏再見到,斷正啦!二話不說囉部手機出黎偷影。

星期一就交比余經理做野。

1 Comments:

  • 巨又话得你岩哦,
    点都要影张相返来先玩野既,
    我地系地盘都系甘,
    投诉另一个CONTACTOR最好既方法,
    又要表示到懒关心个客人甘...
    嘿嘿....

    By Blogger 阿二, at 2:10 午後  

コメントを投稿

<< Home