La Vie Avec Amusement

土曜日, 12月 09, 2006

臨時拉伕

食食吓飯突然收到後日結婚既阿菁打電話黎問我做唔做佢姊妹!!

唔係呀,比兩日通知咁短?雖然我係佢家姐Gigi既好朋友,但無諗過會搵我做姊妹喎。唔通上次Gigi結婚時我做姊妹+MC太"出色",有口卑,而會變成佢唔夠腳臨時拉伕既對象?

後日7點幾要入到大埔,喪hea到夜晚至喺小白鷺散。真係少d體力都頂唔住。

聽日要出老銅認真地買件鮮色d既衫。

3 Comments:

  • 7點幾要入到大埔...hehe! Even earlier than I go to work wor! Did you buy the outfit today?

    By Blogger Connie, at 12:38 午前  

  • 買左啦,粉紅色(哈,你無睇錯)!

    Gigi話我9點半入去都得喎。都好呀,起碼可以先對杯救命Starbucks。

    By Blogger Gloria, at 1:22 午前  

  • It looks like purple (violet) in the picture. Anyway, you look quite good in pastel colours too. Try to add more colours to your wardrobe la!

    By Blogger Connie, at 2:19 午前  

コメントを投稿

<< Home