La Vie Avec Amusement

土曜日, 12月 09, 2006

綠揚邨

原本諗住去馬華食咖哩,但奶奶剛剛日本返黎病左,今晚又好多想去「馬華」試既人都make唔到,所以「馬華」都係留番下次。












同奶奶&阿丁轉地方去世貿中心「綠揚邨」食上海菜

嘻嘻!手信有"西多士味"百力枝,日本千葉既Starbucks tumbler,同埋一條我最鍾意,非常仔款既電話繩。真係多謝晒奶奶!!^3^




雖然「綠揚邨」都唔算平,但就覺得味道比「香港老飯店」出色:丁香雞,糖醋骨,萵苣魚柳,乾炒四季豆,嫩雞濃湯煨麵,同好耐都無食過既梅菜包。

Charlotte 9pm收工後由君悅趕黎join我地。奶奶幫佢空運左隻福山雅治新出既album,仲抽到個同款tote bag;當然開心死!

好耐都無成班廖太們出黎聚,下星期四一定噪到拆天。

4 Comments:

  • Thanks for the photo la...

    By Blogger Salad, at 12:58 午前  

  • 呢間確係唔平,不過食物幾有水準,招呼都ok啦,我同朋友去熟o左,埋單有會o的折扣。

    By Blogger Christina, at 1:42 午前  

  • 哇,正啊....
    D礼物都好得哦,
    可惜我来吾到,
    不过星期四应该大家都会听到我把死人声既了.

    By Blogger 阿二, at 2:12 午後  

  • 你又傷風???

    By Blogger Gloria, at 10:40 午後  

コメントを投稿

<< Home