La Vie Avec Amusement

日曜日, 12月 31, 2006

Gala Dinner

晚會係化妝舞會。

你真係要服大陸d同事鑊鑊都玩得咁認真,場內不乏宮庭裝,蜘蛛俠,紅尉兵…..我地借廣告公司既雪姑小矮人衫頂住好彩都唔太失禮。阿Paul既書生打扮真係極度認真呀。

我地既「雪姑五友」係第二隊表演。估唔到中場請阿Paul上台咀公主Michael時,佢簡直擒落地好似想強暴佢咁!!要余經理幫手拉開先至保到Michael‘清白之身’!

每年人人最期待係成都班女,一向以跳得放肯露肉見稱。今年佢地大跳「如果愛」,似模似樣架;抵佢地囉獎。

得我一個坐head table,誓死霸住有利位置影相。

阿Paul同三舅父佢地成晚比唔同office既人輪流黎隊,真係酒量少d都頂唔住。

個流程好悶,好在10點多就散。之後雖然仍有disco,但我寧願返上房對住部腦好過對住d唔熟既大陸同事。

2006年既除夕,依然係一個人過。
Cool Slideshows
更多相於:
http://glorialeong.spaces.live.com/

2 Comments:

  • 有无VIDEO,有吳VIDEO,
    做乜唔影V亞???
    PAUL少飛擒米糕哦....
    成都班女一定要睇拉,大姐.

    By Blogger 阿二, at 11:27 午後  

  • 邊有人幫我地影呀?不過估唔到paul玩得咁癲,佢一路上台,都無人埋佢身,但就自己狂手舞足蹈咁叫:"你地唔好拉著我!!"

    By Blogger Gloria, at 12:12 午前  

コメントを投稿

<< Home