La Vie Avec Amusement

水曜日, 12月 27, 2006

大閘蟹味百力枝

Shirley上星期去左上海旅行幾日,買左巨型大閘蟹味百力枝比我!!

呢d固力果授權內地生產既百力枝,只係響浦東機場入閘後既免稅店先有得賣。我見佢標價過百港幣,實在太貴唔捨得買(日本d地區限定版都係1000yen,即60多港元)。蟹味唔算濃,有d海鮮既腥味添!! 哈哈。

除左上海大閘味,另外仲有"北京填鴨"同"香港魚翅"味百力枝,同埋"荔枝Pocky".......以前只係試過魚翅味,唔係好得;似d溝左醋既漿粉水味就真。

Annie個妹送左關島/塞班島既揶子味百力枝比佢做手信,佢都醒左兩條比我試;哈哈,身邊既朋友實在太清楚我既喜好啦。

星期五就返加拿大既Shirley,下午特地過黎太古坊,同Gigi & 我落樓下「金煌庭」食晏。佢都叫做見左我幾次,但要見Gigi呢個大忙人,真係要提早預約至得。