La Vie Avec Amusement

水曜日, 12月 27, 2006

慢到想死

相信大家同我一樣,同MSN messenger完全失去連絡。

今日連公司收發外來d Email,如裕利既都收唔到。一個台灣地震,就令半數互聯網世界癱瘓。我呢d靠電腦度日既"電車女",更加有d被拋棄響孤島feel添呀。

雖然仲上到blogger,但upload有如龜速;慢到我無名火起!!

如果呢兩日唔攪番掂,都睇怕我無須要帶埋部laptop上東莞囉。

6 Comments:

  • Heard that the damage is pretty bad and it may take 4-5 days to fix it...

    By Blogger Connie, at 11:12 午後  

  • 唔通真係12月26號咁邪?兩年前又南亞海嘯噢。

    By Blogger Gloria, at 11:34 午後  

  • 龜速....good description. Can't stand the speed anymore....go to bed earlier tonight la.....

    By Blogger Connie, at 12:43 午前  

  • 我有緊要o野要上日本網,上極都唔得,簡直係死龜呀!

    By Blogger Christina, at 1:36 午前  

  • Local網還好d,海外真係想死架。

    msn睇怕都要幾日後先有得見面囉,哈哈。

    好彩聽日我地都出黎,無咁厭悶。

    By Blogger Gloria, at 1:57 午前  

  • 系米??南亚海啸都系呢日??
    甘又真系几邪哦.
    今次死人少,就玩你网络.
    惨过死...

    By Blogger 阿二, at 12:24 午後  

コメントを投稿

<< Home