La Vie Avec Amusement

水曜日, 12月 13, 2006

星馬軒
聽阿卡生提過呢間野好幾次,放工過佐敦黎個quick dinner。

位於恆豐對面,白加士街。細細既一間舖,得5張枱。







一場黎到,當然係試卡生勁推介既叻沙啦。叻沙蝦雙丸(貢丸同自家手打既彈牙"龍珠丸")拉麵咖哩牛腩,再加碟芥蘭。叻沙同咖哩的而且確比我以往食過既夠味,唔係淨得個辣字。









叫左杯"寶桔雜飲",柑桔內釀有粒話梅;酸酸地幾得意。

老版娘好好人地送左兩杯凍既"秘製靈芝雪梨溝蜜糖"比我地;味道清清地,如果係熱飲相信會再好飲d。

由尋日下午開始我同YY都同時個胃有d頂住;估計係同王家沙有關啦。今日狂啪左6粒胃餅至好d,Debbie都話好少見我個病樣;戰鬥力自然比平時差。

希望聽日恢復正常,年尾埋緊條大數,公司忙到嘔;呢排我都早左返工。

5 Comments:

  • 阿四,你都係食番幾餐清o的啦,過聖誕新年仲有排滯呀。

    By Blogger Christina, at 11:58 午後  

  • 胃有d頂住+狂啪左6粒胃餅至好d....and you go to eat 叻沙,咖哩牛腩,再加碟芥蘭 tonight??? These are not easily digested food wor.....

    By Blogger Connie, at 1:10 午前  

  • 我都比平時食少左d架啦,都總唔能夠乜都唔食架。

    By Blogger Gloria, at 1:28 午前  

  • 吾系呀,6粒??
    食死你咯.
    吾顶都奇拉....
    你真系晚晚都出去食,
    好漏下拉..

    By Blogger 阿二, at 5:24 午後  

  • And I will have Jap buffet wif you gals tonite tim......

    By Blogger Gloria, at 5:26 午後  

コメントを投稿

<< Home