La Vie Avec Amusement

木曜日, 1月 25, 2007

打機送飯



YY新買左部Nintendo Wii,今日特地帶返黎lunch時比Debbie & Daisy兩個體驗吓。

於是幾條女就叫外賣返黎匆匆扒完開場。









佢地手握remote,對住個電視打boxing,保齡同網球,打得手舞足蹈,興高彩烈。我只碌左一球lane,哈,估唔到我打假波比真波出色。

一個鐘頭落黎,Daisy已經心思思想買喇;真係名符其實既trial purchase。

7 Comments:

  • 好玩o架,我見到電視廣告入面o的遊戲已經好中意喇!真係全家都o岩玩。

    By Blogger Christina, at 3:20 午前  

  • Daisy打boxing打到出汗添;減肥岩喎。

    By Blogger Gloria, at 7:45 午前  

  • I also saw that in Tokyo, almost wanted to buy one

    By Blogger Salad, at 9:58 午前  

  • 我最近迷上NDS,好玩好玩...
    有個白痴的遊戲係叫你切菜煮飯的..笑爆嘴,
    不過我自己未買,都係拜同事所賜,
    個個吃飯都人有一部對打..我米順手羅來趁嚇咯...玩下又幾過癮哦.
    決定自己去買部,圈套大概1600銀到拉..
    閒時玩下都幾好.

    By Blogger 阿二, at 10:22 午前  

  • Wii成套野要over $3000...以我三分鐘熱度,就真係無謂徙錢啦。

    By Blogger Gloria, at 11:12 午前  

  • 我今日買左NDSL呀~~~$1620,包R4同1GB card,阿二你講果隻係咪cooking mama??

    By Blogger Wheati, at 8:00 午後  

  • 我古係咯....
    因為實在有點低能,不過玩玩下又幾過癮..
    我來梗會去買.

    By Blogger 阿二, at 10:56 午前  

コメントを投稿

<< Home