La Vie Avec Amusement

日曜日, 3月 25, 2007

推Sales之最

熟悉我既人都知我好抗拒人sell我,最盡既一次發生喺去年

地點:銅鑼灣Log-on

梁師奶係"一分錢,一分貨"既信徒,正被條女sell緊佢買枝過百元既hair mousse。

旁聽既我,已經有d唔耐煩。

另一位sales想連我都sell埋,正想遞張leaflet比我之際,被我一句車埋去「我反正轉頭都會掉落垃圾桶,你都係收番埋佢啦,環保d!」

梁師奶馬上賠笑「哈哈哈,唔駛理佢。我個女係有d怪。」

我怪?!

1 Comments:

  • 比我都會甘講,因為係事實,
    何必羅來晒!!!
    絕對唔怪哦.

    By Blogger 阿二, at 2:50 午後  

コメントを投稿

<< Home