La Vie Avec Amusement

日曜日, 4月 22, 2007

梁師奶的Impulse Purchase

大除夕晚既impulse purchase:沙田偉華中心17樓,400幾呎單位;三月初交吉,細佬同女友都入左伙成個月,我今晚先至第一次見到

同上次買新都城唔同,今次由見地產經紀,簽約,搵律師,申請水電差餉,至驗樓交吉都係阿師奶一手包辦;我全程都無參與過。

新城市廣場上蓋,地點算好方便。單位雖然面積唔大,但間格實用;而且上手d入牆櫃唔老套

望出去見到山景,起碼都唔係對晒樓。

不過以梁師奶"百彈齋主"既本色,一入屋就不停咁complain:浴缸頭髮唔清理,仲未買床架,d雜物仲未執晒,唔開大隻窗扯風.......開個電視比佢叫佢坐低先,一句車埋黎"我唔係特地過黎睇電視架!!"就繼續鬧........

可憐一旁,尋日食錯壽司出現"噴射式嘔吐"(都唔知是否中洛沃克病毒)既Sharon,面青唇白都要聽梁師奶發癲。

不幸中之大幸係,全個過程只係10數分鐘,佢就比我地的落樓下食飯喇。

3 Comments:

コメントを投稿

<< Home