La Vie Avec Amusement

土曜日, 12月 01, 2007

懷念老地方二:Scarborough Town Centre
下午3pm,由Guelph U宿舍特地返黎渡週末見我既表弟Stephen,同表妹Jennifer陪我座巴士落Scarborough Town Centre逛mall。












呢度係downtown輕鐵轉巴士既終轉站,所以天寒地凍既返學日子,如果放學放得夜,梁先生會車落黎企響Bay百貨公司門口熱氣球處等我,車我返屋企(唔駛我響樓下凍冰冰夜麻麻自己等巴士)。

梁師奶亦都當年響呢度既Marks & Spenser返左好幾年工,所以亦都係梁生同我得閒早d落黎接佢放工既地方。









星期五下午,人潮頗多。加上比較有規模既戲院,更加聚集年青人。我地行左兩小時,舖頭一樣大同小異,懷念既唔係住響呢度既歲月,而係唔響度既人