La Vie Avec Amusement

月曜日, 9月 29, 2008

越玩越大鑊

由"三鹿"奶粉引發既三聚氰胺毒奶事件,影響擴散得越來越廣;由奶類大品牌如蒙牛,伊利,雀巢,到日本丸大急凍點心,家傳戶曉既大白兔糖.....家陣漫延到朱古力M&M, Snickers, Oreo, Cadbury同我至愛既樂天熊仔餅都有!!










都唔明:到底問題奶農有幾多間,點解牽連咁廣?

唔該,千祈唔好連日本固力果都有事呀;否則我都要去醫院同d細路迫驗腎了。

PS,家陣我依然一日兩餐牛奶公司高鈣奶溝cereal代餐,實在唔驚得咁多。

5 Comments:

  • 我而家轉飲荳奶。

    By Blogger chris, at 9:50 午前  

  • 不過真係日日都有新品牌上榜,呢一鑊好多公司都癩野。

    By Blogger Gloria, at 10:53 午前  

  • http://hk.news.yahoo.com/article/080930/4/8hli.html

    希望唔係你食開果隻@@

    By Blogger Wheati, at 9:03 午後  

  • I have a can of organic soy milk (emphasized high "protein" content) at home.....just found out that it's made in China...wonder if I should throw it away....oh ma fan ah!!

    By Blogger Connie, at 11:50 午後  

  • 好彩我多數只係食日本製百歷枝。

    不過日日有新野,就黎唔駛食零食架啦。

    By Blogger Gloria, at 6:36 午後  

コメントを投稿

<< Home