La Vie Avec Amusement

水曜日, 9月 24, 2008

東亞擠提

"東亞唔掂"既傳言下午鬧得沸沸騰騰,一個下午各方友好十數個電話向我呢個東亞擁躉叮囑問候,我亦變身東亞代言人,講解網上對東亞財政既澄清。

細佬都膽心地打來問:咁點呀,我地有乜可以做?

我只係乾笑幾聲:有乜好做?大部份定期未夠期,就算你而家落去同d阿婆阿公迫,都只會落得無線晚間新聞黃金air-time上鏡,落去影張相上blog就真,哇哈哈。

4 Comments:

  • 定期而加都可以罗出来哦,秦晚新闻公布话可以。。。
    不过如果你存款多既,你都可以落去望望了解下情况既。

    By Blogger 阿二, at 9:40 午前  

  • 我其實就唔係太驚,就算要分散d,都等無咁多人先攪啦,家陣落去咪盞排餐死兼上埋鏡(如果想帶Centrum紙袋落去宣傳除外)。

    By Blogger Gloria, at 10:06 午前  

  • HK's ppl is so crazy! Easy to believe in rumous~

    By Blogger Salad, at 12:04 午後  

  • 因為十年前真係有銀行倒閉,咁一般人見家陣咁亂,難免擔心成附身家化為烏有既。

    By Blogger Gloria, at 3:46 午後  

コメントを投稿

<< Home