La Vie Avec Amusement

月曜日, 11月 24, 2008

你的愛情,我在.....

最近幾鍾意讀台灣作家橘子既小說。

佢無亦舒/張小嫺咁懶係自命才女,個個主角都係不食人間煙火,白襯衫卡其褲;又無林詠琛咁本本魔法掛帥,越寫越離奇。橘子小說雖然都係愛情為主,但就係地道台式小品,加上對白不時抵死絕核。

















呢兩本兄弟作,其實係我先讀罷新作你的愛情,我在裡面,發覺故事係之前小說既延續,再去連其前作妳的愛情,我在對面都買黎"溫書"。好彩作者唔再打算就書中主角再寫落去,否則乜鬼"你的愛情,我在前面/左面/右面/下面"都怕有排出,哈哈。

『葉子的離開,是風的追求,還是樹的不挽留。』  

當而我看到這段話的時候我只奇怪:為什麼他們都不問問葉子的選擇呢?  
就連葉子自己也是。   
兩個本來就沒可能只是好朋友的人,反而沒有在一起,這才是刻意的錯過。

前作更多次提到小豬既"好朋友"MV,攪到我不得不去老好Youtube搵呢個有林依晨客串既MV出黎惡補:


"你寧願做她一輩子的好朋友.......還是勇敢的做一次她的男朋友?"

2 Comments:

コメントを投稿

<< Home