La Vie Avec Amusement

火曜日, 1月 27, 2009

牛年的第一件大事:變相轉工

上星期五華爾街日報已經開始傳,年初一晚美國公佈:Pfizer以US$68Billion(即五千多億港元)吞併惠氏。

大約第三季尾就會完成所有程序,亦即係話如果我地咁"不幸"無被裁員既話,就會變成由全球第一大藥廠既員工。

以Pfizer過往既慣例,但反吞併後裁員,都以每年年資賠1.5months;亦即係話,年底打左14年惠氏工既我,就會有21個月糧呢個超級肥雞餐袋袋平安,雖然未至於天文數字,但多過我兩腳一伸既人壽保險賠償額呀。

Pfizer強既係西藥,奶粉同OTC就唔及我地,所以我地兩個divisions都未必會有大影響。唯獨是要適應佢地出晒名既難頂culture就要有心理準備。不過有危先有機,there are always 2 sides of a coin.....

當務之急,係同余經理及Sinmei商議,到底幾時高價甩手公司派發既Wyeth實股同Stock Options先撈一筆。

3 Comments:

コメントを投稿

<< Home