La Vie Avec Amusement

火曜日, 5月 26, 2009

宵夜短聚

Annie剛由廣州開完會落香港,反正我都被迫telecon到8點幾,一於約埋幾位港島區廖太出黎「麻布茶房」黎個late dinner。太夜開飯,雖然個menu好多野都頗吸引,唔想食咁heavy唯有點個"茶房風蟹肉飯"。









雖然Annie近排無去日本,但無孔不入既Hello Kitty已經進駐大陸機場,最新攪作係內地名物既手帕。上海有"東方明珠","大閘蟹","旗袍"北京即有:"太極拳","北京鴨",同"熊貓"。其實真係有點牽強,"旗袍"係滿清文化產品,應該同北京相連,反而"熊貓"關北京X事咩,四川先真啦。好彩Annie都知我唔好此道,送左盒Glico內地版既紅酒巧克力味"pejoy"(相信即係Pretz)。












阿二去完一轉中環都有手信:超貴既La Maison du Chocolat既macaron;我食既係咖啡味,個人覺得比其他地方如Antique出品既更甜,同日本仔既和菓子有得揮

1 Comments:

コメントを投稿

<< Home