La Vie Avec Amusement

金曜日, 5月 22, 2009

空降人頭

早幾日Kerry無啦啦收到個CV,叫佢抽時間同人地透過電話去面試。大家唔知發生咩事既情況下,彈比人事部,再check埋三舅父Keith都係一頭問號。結果打到去澳洲,先知個Regional Regulatory Director同我地老頂,亞太區/拉丁美洲既VP,自行因應下半年Regulatory新增既工作量,決定加多個headcount比我地,全職做regulatory(現時係Kerry分身半個marketing,半個regulatory)。

雖然話加人比我分擔工作量係好事,但年底因Pfizer收購,所有人頭都凍結,連我地HR都唔知就空降個人落黎,真係匪夷所思。而且呢個位既Title/Job Description都未知,就貿貿然叫我地去interview,都唔知可以問乜;睇埋條友既CV,叫價應該唔方平。

另外引發既問題係:到底佢可以坐邊?唔同痞地下?

3 Comments:

  • may be work from home!

    By Blogger Salad, at 7:36 午前  

  • 好似我老板一样,突然就会比个CV你话有朋友的亲戚阿,仔阿,女阿来做哦。。。本来做下暑期工都好既,但问题都系:坐系便呀!!?
    地方就得甘多,位都加到盡,不如坐我大脾好唔好?!
    巨要做人情,我就要搞盡脑汁,唉。。。。

    By Blogger 阿二, at 10:09 午前  

  • 我地家陣連自己下年坐邊都未知,得鬼閒幫佢諗呀。

    By Blogger Gloria, at 6:20 午後  

コメントを投稿

<< Home