La Vie Avec Amusement

土曜日, 5月 16, 2009

剛煲完又再翻煲:
愛就宅一起(ToGetHer)

唉,尋晚剛煲完大結局,今晚決定要翻煲。


















要我做出個咁慘痛決定係因為:老翻DVD錄既係中視版本,比起隔離台GTV刪減甚多;初頭都發覺"點解有d recap既場口我從未見過呢?"後來更發現死人中視可以將人地2小時既第12集大結局刪到1小時,實在太太太誇張了吧。

















聽罷Charlotte敘述一d我miss左既畫面,覺得忍無可忍,寧願花時間再由頭睇多次GTV足本,中視實在欺人太甚。

反正故事實在頗sweet:宅女楊丞琳遇上過氣偶像大東,誤打誤撞變同屋主,一個宅女點樣幫大東重拾信心再站上舞台既溫馨小品。故事簡單,節奏明快唔拖泥帶水,而且拍攝畫面頗美。

大東狀態頗掂,身材超流口水,個樣都越來越順眼;臨尾演唱會向宅女當眾示愛,Live大唱片尾曲"默默",真係超冧!!

PS. 一開始楊丞琳辛苦抬個漫畫人形紙牌回家,好似我當年去環亞個倉抬塊1:1既"魔幻廚房"言承旭鄭秀文紙牌返屋企般,我果然係一個宅"中"女,哇哈哈。

5 Comments:

  • 你也抬過言承旭人形紙牌回家? 很好笑!

    中視剪的片段不是在大結局, 大結局反而都算是足本. 剪的片段是在前面的一些細節.

    By Blogger Salad, at 9:37 午前  

  • 但GTV的第12集有兩小時噢。

    無錯,我屋企有棟左3大個言承旭人形紙牌:Pepsi F4, S&K, 魔幻廚房。人咁高,有次朋友入屋都被嚇親,以為有個男人企響度。你都唔知由環亞個倉抬返去,由搭巴士又轉地鐵,超尷尬呀。

    By Blogger Gloria, at 9:44 午前  

  • GTV的第12集, suppose 係 12+13集.

    By Blogger Salad, at 1:50 午前  

  • 所以中視係足足剪掉一集既量,太誇張了吧。

    By Blogger Gloria, at 7:29 午前  

  • Charlotte, you don't know Gloria 抬過言承旭人形紙牌巴士轉地鐵? She should have told us in advance and let us follow her to take pictures for her!

    By Blogger Connie, at 1:20 午前  

コメントを投稿

<< Home