La Vie Avec Amusement

水曜日, 6月 17, 2009

念力湊效

另一世事難料。

正當中港兩地office做到一頭煙,為左prepare七月頭香港開既budget meeting相關logistics及膳食安排之際,鬼佬老細忽然用豬流感升級做籍口,臨時改去美國開會!!其實根本班死鬼雙重標準,怕搭飛機黎香港,其實佢地本土先至係輸出H1N1既罪魁禍首。自己唔飛,但叫晒各國D GM同財爺飛去美國開,將風險過落別人度.......

不過我同Debbie聽罷呢個消息,都由心度笑出黎;唔通大家邊做邊咒罵,念力真係咁強勁?

雖然班大帝唔過黎,我可以免疫,唔駛晚晚做三陪,但家陣最challenging既係:點樣將Kowloon Shangri La要罰既廿多萬penalty(90% room & meeting package charges)減至最低。

4 Comments:

  • 咁你地咪飲得杯落囉,去旅行都安樂o的!酒店又多得你地唔少喇,咁o既時勢可以白白袋廿萬落袋。

    By Blogger Christina, at 11:53 午後  

  • 佢只比我地postpone到今年11月,要消費23萬多;否則就要我地7月11號前開票settle呢筆數。不過都係我地理虧既。

    By Blogger Gloria, at 9:39 午後  

  • 但其实可以同巨地倾下减少D既,始终无人知道到时候巨地是否有甘多生意啦...酒店一定掠你水,不过而家钱在你手,大把BARGAIN POINT可以用.

    PS:你系米想打"奏"效啊?

    By Blogger 阿二, at 9:55 午後  

  • 哈哈,白字添。

    但我老細簽左contract,合同上標明人地有權罰90%即23萬,佢唔肯減我都無乎喎。

    By Blogger Gloria, at 10:13 午後  

コメントを投稿

<< Home