La Vie Avec Amusement

火曜日, 7月 28, 2009

M&M豪客

當今朝發現樓下惠康既椰子M&M已經斷左市,有點悔恨早兩日唔多買幾包。
結果Debbie幫手對住個惠康Store List打電話,幫我問到公司附近仍有存貨,第一時間撲落去買

我用眼神一掃收銀隔離地下既幾箱M&M,冷冷地問:你有幾多存貨?

收銀(有點戒備):你想要幾多?

我改變問題:咁一箱有幾多?

收銀(仍有點疑惑):24包.....

我(師姐查牌語氣):乜野期?

收銀(細細聲):.....2010年4月......

跟住就好cool地:比箱我,個carton揀箱無凹既唔該。

幾豪氣呀。

10 Comments:

  • 嘩,你寫完就斷貨,咪就o黎好似阿蘇咁?

    By Blogger Christina, at 10:42 午後  

  • 可以想像你當時尋仇嘅面孔,冷冰冰嘅口氣講"比箱我",係人都俾你嚇窒啦~

    By Blogger chris, at 10:49 午後  

  • 收銀個阿嬸見我先打電話落去,再好似掃黃咁掃一整箱,臨尾忍唔住問:乜好好食架?

    By Blogger Gloria, at 10:54 午後  

  • 鬼唔望你比人點左相下次唔留野比你,等你無得吃,哇哈哈。

    By Blogger 阿二, at 10:12 午前  

  • 我想像緊當時既情形,好似周星馳啲戲,亞嬸成個人一個大字咁貼住牆角比你盤....哈哈。阿二,你咪傻啦,惠康一定要留住佢E個好客,有野就CALL佢落去包底。

    By Blogger Marinda, at 12:22 午後  

  • 尋仇嘅面孔,冷冰冰嘅口氣....wa ha ha! I can imagine what she was like. ^_^

    By Blogger Connie, at 10:53 午後  

  • 如果我有呢D客,我怕我會煎巴佢嘆下跟住話:有貨但唔賣比你。
    哈哈,爽呀,一定激死阿四咯~~~~~

    By Blogger 阿二, at 11:56 午後  

  • 有邊個收銀夠膽得罪客呀,尤其是牛奶公司集團。

    By Blogger Gloria, at 11:29 午前  

  • 收銀可能當亞四係神秘人嚟 check 禮貌,點敢亂嚟.

    By Blogger chris, at 2:05 午後  

  • 但神秘人會真係花錢買咁多朱古力既咩?

    By Blogger Gloria, at 4:48 午後  

コメントを投稿

<< Home